Konkurs za najlepši crtež na glasačkom listiću

3 years ago by in Svinjac (politika)

 

Treća politička opcija u Srbiji trenutno ne postoji, zapravo ne postoji ni druga, odnosno u Srbiji ne postoji politička opcija. Sve što je u ponudi su neka udruženja sitnih prevaranta i jajara koja su nekako došla u poziciju da zavlače ruke u državnu kasu i da za to ne odgovaraju krivično. Da ne znam koliko su bahati u privatnim životima, mislio bih za većinu njih da su jednostavno najobičniji idioti koji su šaljivim scenarijom kolektivne karme za neku životnu tragediju dospeli na vrh jednog nesrećnog naroda. Nešto kao parodija na pravi život, kojoj bih se sigurno smejao kada bi se ona snimala negde drugde, a ne u gradu i državi u kojoj sam se rodio i odrastao.

Treća, druga i jedina politička opcija u Srbiji su ljudi. Mi, obični ljudi, koji s podozrenjem gledamo jedni u druge jer smo toliko puta namagarčeni da više ni rođacima ne otvaramo vrata kad dođu nenajavljeni misleći da su stranački aktivisti sa letkom u ruci i glavom u torbi. Mi nismo sluđeni, mi smo na ivici šizofrenije, bukvalno najgora govna nas bombarduju sa medija u ropstvu, pričama koje počinju sa rečima Kosovo, Evropa, Turska, Rusija, kriza up, kriza down, šansa i izazov, korupcija, monopoli, nasilje, nova radna mesta, otkazi, beda, glad i ropstvo, i onda šta ćeš daj sise, Grand, pičke, prostitucije, rijaliti onanije.

Pozicija i opozicija, njihovi lideri i aktivisti, jedu, loču zajedno, na nivou, sa ogromnim uvažavanjem sagovornika važno mudrosere u emisijama koje vode njihovi medijski robovi i drugari, dok svi zajedno tonemo u kanalizaciju čovečanstva. Dajemo im na izborima svoje glasove da bi nas zaduživali, lagali, zaglupljivali, da bismo se ubijali u bedi, nemoći i očaju, okrivljujući sebe i jedni druge umesto njih, koji su nam ubili veru u to da ovde ikad može biti bolje.

Ovi izbori, ovi redovni izbori su njihovi izbori, za njihove političke partije, koje nemaju veze sa nama, sa politikom, sa građanima. Ako ovi izbori budu imali dovoljno važećih glasačkih listića onda to znači da Srbi veruju u to da u Srbiji postoji politička opcija. To će biti konačni poraz srpske inteligencije, da narod da poverenje onima koju su nas naterali da jedni drugima ništa ne verujemo. I zato sam danas odlučio da raspišem jedan politički konkurs.
Konkurs za najlepši crtež na glasačkom listiću. 

 

Još nije gotov!

 

Uzurpirali su nam medije, Skupštinu, kompanije, zemlju! Uzurpirali su nam živote, sistem vrednosti! Uzurpirali su nam izbore! Toliko puta smo svima njima dali glas i toliko puta su od nas napravili budale, da je vreme da im to vratimo! Prvi korak je da im pokažemo da mi nikome od njih ne dajemo više poverenje, tako što će nama njihovi glasački listići poslužiti kao papir za crtanje.

Ovde možemo dogovarati detalje o konkursu do daljnjeg.

 

 

Lasno je tuđim penisom gloginje mlatiti

118 Responses to “Konkurs za najlepši crtež na glasačkom listiću”


Ognjen Šestić
11/12/2011

Moj izbor je grafitna olovka, hb. Gumica na vrhu je opcija.

Darko Šćepanović
11/12/2011

To je to, bravo!!! Baš sam imao neku ideju da pokrenem grupu sličnog tipa pa ti eto ideje. Usput šta dobija pobednik konkursa?

Nevena Randjelovic
11/12/2011

dobro. evo ja obecavam da cu da im nacrtam nesto. bolje i to nego da ne izadjem i da otmu to papirce. i sad, pretpostavimo da te poslusa neko (vecina, nadam se), i proglase nekim cudom izbore nevazecima. sta onda?

Beksi Lejdi
11/12/2011

Ja cu da im nacrtam celu rodbinu, sa akcentom na majkama, ali… sta posle?

Ognjen Šestić
11/12/2011

Posle osenčiš, eventualno obojiš i predaš 😀

Snežana Džekulić
11/12/2011

Ništa posle. Isto nam je loše, ali barem nismo birali 😉 Možemo da se žalimo međunarodnim sudovima na tiraniju i da sedimo ispred dragstora

Litijumski Monolozi
11/12/2011

Ja crtam od kad imam pravo glasa.

Ja sam mislio jednostavno da napišem nešto u stilu "Jeb'o sam vam majku lopovsku" ali ovo je bolje. :-)
Mislim da bez ikakve zajebancije treba da napraviš FanPage i da se ova ideja proširi…

Srdjan Dakic
11/12/2011

Пантела изненадио. А комисиа врсте изборна кома.

Beksi Lejdi
11/12/2011

Snežana Džekulić Kakvim sudovima?? 😛

Ognjen Šestić
11/12/2011

Beksi Lejdi Najbolji su oni flašoliki, od 0,5 L 😀

Snežana Džekulić
11/12/2011

Beksi Lejdi Keramika, porcelan, rosfraj

Milos Vojnovic
11/12/2011

пишеш као што мислиш, а мислиш као ја, а притом ниси веверица !
свака част на јајету 😉

Goran Dukic
11/12/2011

Ideja o poništavanju glasačkih listića je potpuno pogrešna i takav razvoj situacije ide u prilog Demokratskoj stranci.

Zašto?

Zato što bi gomila nezadovoljnih ljudi propustila priliku da kazni vladajući režim.

Ako stranački vojnici disciplinovano izađu na izbore a nezadovoljni ljudi apstiniraju ili ponište glasački listić, onda ne postoje ni teoretske šanse da dođe do promene sistema.

Takođe, netačna je i teza da ne postoje ljudi za koje bi imalo smisla glasati.

To je isti onaj virus malodušnosti koji je vladao za vreme Miloševića kad se proturala priča kako nema za koga da se glasa, kako su svi isti (čitaj: lopovi), kako ova ili ona opcija nema šanse da pređe cenzus.

Stvari su u suštini vrlo jednostavne: ako si nezadovoljan, izađi na izbore i iskaži svoje nezadovoljstvo.

Mnogi misle da je ponuda loša i da nema za koga da se glasa.

Ja na to kažem da su neinformisani.

Postoje vanparlamentarne organizacije koje okupe preko 20.000 mirnih demonstranata u Beogradu, na tribinama po centralnoj Srbiji ih prati na hiljade ljudi a live stream jednog takvog događaj preko neta odgleda 7000 ljudi, koji po svim nenaručenim istraživanjima javnog mnjenja prelaze cenzus i verovatno osvajaju dvocifren procenat glasova, koji vode normalni, odgovorni i obrazovani ljudi bez ikakve mrlje u biografijama…

Zato su takve organizacije u potpunoj medijskoj blokadi. Zato ih i vlast i opozicija nerado pominju. Zato konstantno puštaju naručene tračeve i zamene teza na njihov račun.

Ali Internet ne mogu da kontrolišu pa preko njega možete saznati sve ovo o čemu sam pisao.

Nemanja Avramović
11/12/2011

Nacrtaću im svoj polni organ na glasačkom listiću… vrlo realistično.

Iva Dopuđ
11/12/2011

Pogledajte šta piše u Zakonu ( http://www.transparentnost.org.rs/dokumenti/2905zoinp-d04.html ) Član 74. (stavke 5 i 6) i Član 81. Nevažeći glasački listić ne ulazi u zbir ukupnog broja glasova, jer nema status glasa, a izbori ne mogu biti poništeni bez obzira na to koliko ljudi odgovori propozicijama ovog fantastičnog likovnog konkursa. Žalosno, beznadežno. I ja ću da crtam, ali to ne rešava problem zaista.

Darko Dimitrijević
11/12/2011

Da crtamo, nego šta?! 😀

Srdjan Dakic
11/12/2011

Brate, toliki tekst si napisao i dalje ne znamo ko su ti ljudi. Daj bar neki hint za Google.

Goran Dukic
11/12/2011

Srdjan Dakic — Hoću ukoliko Amitz nema ništa protiv.

Aleksandra Hegedish
11/12/2011

moj tata kaze da ce da napise "nosite se svi" a ja cu spajalicom uz ponisteni listic da prilozim stampanu verziju Amitzevog clanka "Izbori 2012. u Srbiji -- Ulicni izbori"…Mislim da je to lepo od mene jer ce bar neko nesto pametno moci da cuje/procita tog dana …i ono sto me tesi jeste da sam ubedjena da ce na narednim izborima ljudi maksimalno iskazati svoju kreativnost na glasackim lsiticima, radujem se da cujem izvestaje i vidim bar neke od crteza :)

Dejan Rajevac
11/12/2011

ti si suštinski u pravu osim u delu u kome pominješ miloševića -- sada ZNAMO da je tačna priča koja se tada "proturala" tj. znamo da su svi lopovi!!!

Dejan Rajevac
11/12/2011

ovo sa spajalicom je super ideja, mada mene neće mrzeti ni heftalicu da ponesem :DDD Lepo pripremiš crtež kod kuće ili otštampaš nešto, npr. neki somborcev strip :DDD

Aleksandra Hegedish
11/12/2011

Dejan Rajevac pda…i ja sam razmisljala o heftalici al se bojim da me ne ponese emocija ako neko od zvanicnika bude glasao u isto vreme kad i ja paaaa….dobro, necemo o tome, necu da sirim govor mrznje 😀 I Somborac je super ideja, samo nek ljudi ne zaborave da se potpisu ispod crteza..cisto ako bude neka izlozba posle il nesto…:)

Jagoda Trgo-Grujic
11/12/2011

Jos pre (skoro) dve godine , posle divljackog pokolja platana , cvrsto sam odlucila da im na sledecim izborima nacrtam list platana . Naravno da su se od proslih izbora izdesavale i gore stvari , od veceg znacaja za zivot gradjana , ali , za mene je to bila kap koja je prevrsila , dogadjaj u kome su na najogoljeniji nacin iskazali svoju bahatost i bezumlje . Hocu da kazem , ne bih da menjam svoju odluku , dobice to sto sam jos onda naumila .

Amitz E. Dulniker
11/12/2011

Goran Dukic nemam problem da staviš imena tih ljudi, ali jednu stvar moraš da znaš, ja za njih neću glasati. Ja smatram da priče iza kojih čak i samo ideološki stoji DSS moj glas ne može da dobije. Nevažeći listići su zapravo jedina opcija oko kojih možemo regrutovati veliki broj ljudi. Veliki broj ljudi može da iznedri neku zdravu opciju koja nije oivičena stavovima koji nam se plasiraju iz zatrovanih medija. Ti nećeš glasati za opciju koja je bliksa Čedinom razmišljanju, ja neću Koštuničinom, i jedan i drugi smo nezadovoljni, i jedan i drugi smo svesni da smo zamorčići jezive manipulacije i jedan i drugi se možemo složiti da u Srbiji ne postoji politička opcija koja zna šta radi u korist naroda.

Dejan Rajevac
11/12/2011

Aleksandra Hegedish onda lepak da se ponese !!!

Amitz E. Dulniker
11/12/2011

Evo ga i event, hajde da se prvo prebrojimo. Ko je za?
http://www.facebook.com/events/254977371232493/

i ja sam mislio da pocnem da se bavim slikarstvom,ali… bez zelje da ikoga reklamiram,slusao sam pescanik i vladimira pavicevica. ovaj gospodin ponudio je vrlo interesantno resenje u vidu stranke zelenih i nekakve krivajske inicijative. kaze da bi se oni bavili svakodnevnim problemima gradjana ove zemlje…

Amitz E. Dulniker
11/12/2011

onda nema razloga da mu ne verujemo

Anja Kožul
11/12/2011

bice dovoljno da pomenu slobodne umjetnike u Dnevniku tog dana i nezanemariv procenat istih :)

Amitz E. Dulniker ne kazem da je covek resenje,ali poslusajte ga,ima ideju. to je oko 20-ak minuta izgubljenog vremena,ne moze da skodi :)

Amitz E. Dulniker
11/12/2011

Vladimir D. Pribanovic reci to onima sa barikada na Jarinju koji se na zvuk Peščanika zakače za plafon . .

Aleksandra Hegedish
11/12/2011

Dejan Rajevac jes, pa Ceda da mi otme 😀

Goran Dukic
11/12/2011

Amitz E. Dulniker — Znam da ti njihova priča nije bliska pa zato ni ne želim da zloupotrebljavam gostoprimstvo na tvom blogu.

Koga zanima nešto konkretnije, može da mi pošalje PM.

Postoji određena sličnost u stavovima DSS-a i ove opcije, ali tu se cela priča o sličnostima završava.

DSS je pored poslovičnog konzervativizma i "neobaveštenosti" pokazao i sklonost ka kriminalu – ništa manju od Demokratske stranke! Setimo se samo spornih privatizacija i afera dok je premijer bio Koštunica. Ni DSS-u ni DS-u nije strano šurovanje sa bezbednosnim strukturama bivšeg režima, sa okorelim kriminalcima, zastupanje interesa drugih država umesto interesa Srbije itd.

Uostalom, ova opcija će najviše glasača oduzeti upravo DSS-u, SNS-u, SRS-u i drugim desničarski nastrojenim strankama. Zato nema govora da oni stoje iza njih.

da,to jarinje. spoljna politika u srbiji kreirana da nas na unutrasnjem nivou drzi poslusnima.

Darko Šćepanović
11/12/2011

Laprdavi sarač uvek za.

Amitz E. Dulniker
11/12/2011

Goran Dukic možeš i ovde slobodno, onda ćeš razumeti zašto prvo moramo da očistimo aktelnu vlast da bismo pravili novu priču . . evo na primer Vladimir Pribanovic ima ideju da podrži čoveka kojeg je čuo na Peščaniku . . eto tako će DS i SNS i ko god da na ovim izborima pobedi, na razjedinjenosti i puno političkih opcija koje svaka misli za sebe da zna tajnu svemira. Prvo bojkot, da očistimo srbiju od zapušenih krvnih sudova.

Amitz E. Dulniker
11/12/2011

evo odgovorih Goranu Dukicu pa nadji komentar i sve ce ti biti jasno

Istok Pavlovic
11/12/2011

do jaja naslov :) mogu li da napišem tekst na Njuzu, potpisujem te naravno? I linkujem grupu…

Goran Dukic
11/12/2011

Amitz E. Dulniker — Nije sporno da aktuelna (i prošla) vlast treba da snosi odgovornost.

Sporno je kako razbiti Ujedinjene monopole Srbije. Pokret za koji nameravam da glasam polazi upravo od te ideje:

rel="nofollow">

A pošto se dosta spekulisalo oko toga ko ih finansira i ko stoji iza njih, nije na odmet da se ti ljudi vide glavom i bradom:

rel="nofollow">

Oni nisu akteri društvenih prilika od juče. Svako može da proveri šta su dosad radili, odnosno da li je ovo samo prazna priča ili iza nje stoje i neka dela koja im daju kredibilitet.

Istok Pavlovic
11/12/2011

Precrtavanje listića išlo je i uvek će ići u prilog isključivo strankama koje imaju veoma disciplinovano i tvrdokorno biračko telo koj je zadrto i tvrdoglavo u svojim principima. Čitaj -- radikalima, nacionalistima itd. Jedino oni nikada ne precrtavaju i uvek su 100% sigurni da glasaju za svoju opciju. I tu nema dalje.

Marko Antic
11/12/2011

A koja je molim te tvoja opcija da se kazni vlast? Kladim se da su ili SNS, SRS ili LDP, koji su se vec dokazali kao bagra, ma daj molim te, postedi nas tvoje "pragmaticnosti"…

Amitz E. Dulniker
11/12/2011

Istok Pavlovic simpatična ideja, ali ne naravno . . mogli biste da se priklučite akciji sa onom partijom . . kako se ono beše zvala . . Osnuj i ti nešto . . tako nekako
:)

Goran Dukic
11/12/2011

Marko Antic — Izgubio si opkladu. :-)

Nije ni SNS, ni SRS, ni DSS, ni LDP, ni bilo koja druga parlamentarna stranka.

Pogledaj linkove iznad pa ćeš videti o kome govorim.

Srdjan Dakic
11/12/2011

Goran Dukic , hvala na linku.

Otišao sam na sajt dverisrpske.com, pregledao neke tekstove i odeljak "naša politika" i iznova se uverio da se ne slažem sa velikom većinom stvari koje su tamo navedene.

Srećno na izborima!

Jagoda Trgo-Grujic
11/12/2011

Eto Milos Zivkovic , aj bar u necemu da se slazemo :)

Sandra Njagojevic
11/12/2011

Goran Dukic Slusamo..

Goran Dukic
11/12/2011

Istok Pavlovic — Nisi u pravu: najdisciplinovanije glasače imaju oni koji drže vlast.

Ljudi koji su zaposleni zahvaljujući stranačkoj pripadnosti (DS, G17+, SPS, LDP) će sigurno izaći na izbore i glasati za stranku kako bi očuvali trenutne pozicije u javnim preduzećima i državnim institucijama.

-- Njima odgovara status quo.
-- Njima odgovara da nezadovoljni ljudi ne izađu na izbore.
-- Njima odgovara da nezadovoljni ljudi poništavaju glasačke listiće.

Uostalom, da su radikali tako čvrsti u svojim opredeljenjima ne bi sada Nikolić i Vučić imali ovoliki rejting, već bi članovi SRS-a ostali verni Šešelju.

Jbte Majice
11/12/2011

ja ću napisati Jbte, i malo ukrastiti to što sam napisala

Istok Pavlovic
11/12/2011

Goran Dukic posmatram to više ideološki i vanvremenski. Čini mi se da "zadrti" (nacionalisti, razbijači gej parade itd) uvek fanatično glasaju za svoje i tu nema zajebancije. A ovi demokratsko-liberalno nastrojeni su oni koji se preispituju, crtaju po listićima itd. Možda grešim…

Marko Antic
11/12/2011

Goran Dukic — video sam web site Za Zivot Srbije, i istina je ono sto se tu prezentuje, dakle da su nas bombardovali, da su sve prethodne vlasti bili prevaranti i lopovi, da rade za strane mocnike. Ali na sajtu ne pise ko stoji iza tog slogana Za Zivot Srbije! Briljantno smisljena podvala, moram priznati: Iza tog legitimnog vapaja naroda, prikriveno stoje ni manje ni vise nego vec dobro proslavljene i normalnom coveku ozloglasene Dveri! BIA vas je napravila, a iza BIA uvek stoji neko veci -- kao naprimer CIA. Isto kao sto su belosvetski mocnici smislili Hitlera. Pa Dveri su za mene isto sto i Radikali, SNS, DS, DSS, LDP… jos i gore! sve su vas smislili ljudi iz Senke. Vi mozete samo jos da dokrajcite ovu nesrecnu Srbiju. I ti hoces da mi kazes da ste vi neka alternativa? Neka hvala, sada sam jos sigurniji u nameri da ponistim glasacki listic, i da i vas precrtam izmedju ostalih. Gospode boze, tesko si ga nama.

Istok Pavlovic
11/12/2011

Amitz E. Dulniker nema ništa od te partije, narodu se smučilo sve vezano za stranke, tako da čak ni zajebancija na račun stranaka nije prošla.

Istok Pavlovic
11/12/2011

Sad sam video klip "Ujedinjeni monopoli Srbije". Jako lepo urađeno, konačno se neko iz te nacionalističke struje udostojio da napravi nešto što nije zastareli marketing i dizajn iz 1993. Pohvaljujem visok nivo produkcije. Ipak, lično nema šanse da ću se ikada opredeliti za opciju koja je za razbijanje gej parade i balvane na Kosovu.
Da li postoji neka politička opcija u Srbiji koja nije povezana sa tajkunima, a koja pritom podržava gej paradu i uspostavljanje normalnih odnosa sa Kosovom? Za to bih možda i glasao…

Dejan Rajevac
11/12/2011

to je odlična ideja !!!! Pretimo eu: ako nas ne primite već sutra na vlast dolaze dveri srbske !!!

Marko Stosic
11/12/2011

Sad boris nece moci pravilno da prdne kad izbroje nevazece listice.

Marko Stosic
11/12/2011

Sad boris nece moci pravilno da prdne kad izbroje nevazece listice.

Marko Stosic
11/12/2011

Boris nece moci pravilno da prdne ka izbroji nevazece listice. Amitz, citam cesto tvoj blog, ali ova ideja je talentovano glupa.

Goran Dukic
11/12/2011

Istok Pavlovic — Dveri nisu ekstremistička organizacija kao što su Obraz, SNP 1389, Naši, Nacionalni stroj itd. To je uobičajena zamena teza koja se protura u javnosti.

Dakle, razbijanje gej parade su organizovali navijači + Obraz + SNP 1389.

Dveri nemaju nikakve veze sa tim. Oni su organizovali Porodičnu šetnju kojoj je prisustvovalo 20.000 mirnih ljudi.

rel="nofollow">

To je potpuno legitiman i civilizovan način delovanja.

Iako su po mnogim stavovima tradicionalisti i konzervativci, oni ne beže od novih tehnologija. Naprotiv, imaju vrlo racionalan stav po tom pitanju.

Prvi su organizovali tribine na temu poverljivosti podataka o ličnosti, potencijalne opasnosti objedinjavanja baza podataka sa takvim podacima, kontrole pristupa informacijama dobijenih praćenjem elektronskih kanala komunikacija (mobilni operateri, internet provajderi) itd.

Njihov sajt je najposećeniji i najbolje rangiran politički sajt u Srbiji:
http://goo.gl/vIq7t

Bili su prinuđeni da se u potpunosti okrenu Internetu zbog totalne blokade koja vlada u medijima pod Đilasovom kontrolom.

P.S.
Smatram da bi pomenute ekstremističke grupe (Obraz, SNP 1389, Naši, Nacionalni stroj) zajedno sa pojedinim navijačkim podgrupama trebalo zabraniti zbog organizovanog nasilja i propagiranja rasizma i fašizma.

Goran Dukic
11/12/2011

Marko Antic — Prvo, ja nisam član nijedne stranke niti pokreta.

Drugo, ispoljio si previše predrasuda i paranoičnih teorija zavere da bismo mogli dalje da diskutujemo.

Marko Antic
12/12/2011

Goran Dukic — Nisi clan Dveri? A zasto onda tako zdusno zastpuas te kako ih nazivas nevino "tradicionaliste i konzervativce"? Bio sam na tvojem profilu. Zavrsio si fakultet u Londonu, kolko sam video neki IT smer. Radio si za neke renomirane svetske firme. Dakle ziveo i studirao na Zapadu, u inostranstvu, a sad nam ovde prodajes te ksenofobe, nacionaliste, ili kako ti kazes "tradicionaliste i konzervativce", ciji je jedini cilj da svojim "patriotizmom" opravdaju teorije nekih mocnika sa Zapada da su svi Srbi ekstremisti, i time jos dublje uruse ugled Srbije u svetu. Dodatno, Dveri pozivaju samo Srbe u svoje redove. Ja sam iz mesanog braka. Otac mi je Srbin, majka Hrvatica. Sta Dveri imaju da pruze nama "polutanima" i nacionalnim manjinama koji su lojalni gradjani Srbije? Ali nisi ti naivan igrac, dobro su te odskolovali tamo u Londonu. Mora da te neko dobro placa za ovaj tvoj "dobrovoljni" marketing. I kad pominjem Zapad, ne mislim na ondasnji narod, koji ima i mane i vrline je kao i svaki drugi, mislim na vladajuce elite, cisto da mi ne prebacis da sam kontradiktoran i da sam i ja ksenofob. Naprotiv.
A o teoriji zavere govore bas Dveri u onom spotu Ujedinjeni Monopoli Srbije, gde sami pominju kako su nasi politicari pod kontrolom stranih faktora. Ako zaista podrzavas Dveri, onda si kontradiktoran, s jedne strane mene optuzujes da gajim teoriju zavere, a njih za isto podrzavas. Opasan si igrac, ali ipak providan.

Ana Simonovic
12/12/2011

ja ću sebe da nacrtam lepo onako, umetnički….a možda ipak samo neki falusni simbol…hmmmm -- teška odluka!

Jbte Majice
12/12/2011

ja sam za falusni!

Goran Dukic
12/12/2011

Marko Antic — Opet si sve promašio. :-)

Niko me ne plaća da iznosim svoje mišljenje – to činim iz ubeđenja.

Isto kao što sam se 90-ih lomatao po raznim mitinzima protiv Miloševića ili radio par meseci u centrali DS-a dok je Đinđić bio premijer a da pritom nisam bio član stranke (tad sam i upoznao Amitza).

Dveri nisu nikakvi ksenofobi kao što se predstavlja u javnosti. Štaviše, oni dosta pažnje posvećuju odnosu prema nacionalnim manjinama u Srbiji. Recimo:

http://www.dverisrpske.com/sr-CS/nasa-politika/programska-nacela/program-dveri-na-madjarskom.php

U tom kontekstu imaju da ti pruže ISTO što i meni koji nisam iz mešanog braka. Nacionalnost i veroispovest su nebitne dok god je čovek pošten i lojalan građanin svojoj državi.

Pritom ne treba mešati državu Srbiju i aktuelni režim secikesa na vlasti.

Goran Dukic
12/12/2011

Istok Pavlovic — Poigravanje sa stereotipima može biti interesantno, to bar nije sporno. :-)

Ako ćemo već na tu temu, više mi se dopada ovaj tekst:

http://www.trojka.rs/zanimljivosti/17851-kako-da-napravite-svoju-iritantnu-gej-organizaciju-u-srbiji.html

Istok Pavlovic
12/12/2011

Goran Dukic pa eto, dve krajnosti opisane u dva teksta, i jedni i drugi su me na kraju opljuvali 😀

Živko Ćurčić
12/12/2011

Možete za sebe da glasate ili predložite nekome da bude poslanički kandidat. http://poslanik.nopo.org.rs/

Zoran Dinčić
12/12/2011

ja sam jos daaaaavno rekao da cu na sledecim izborima napisati CHUCK NORRIS i zaokruziti njega!!!!!!!vise mi je osmeha doneo u zadnjih godinu dana nego ovi "novi" od kad su stigli…….

Marko Antic
12/12/2011

Goran Dukic — Siroti Djindjic bi se prevrtao u grobu kad bi znao da neko ko ga je nekada podrzavao sada stoji iza necega poput Dveri. Neka nam je Bog, ako ga upste ima, na pomoci…

Goran Dukic
12/12/2011

Marko Antic — Uporno demonstriraš svoju glupost i neinformisanost. Zašto to sebi radiš?

Đinđić se prevrće u grobu zbog onoga na šta danas liči Srbija i u šta se pretvorila njegova Demokratska stranka.

Da li znaš da je Đinđić svoj poslednji intervju dao upravo Dverima?

rel="nofollow">

Da li znaš da je Đinđićevo poslednje predavanje studentima u Banjaluci praktično manifest političkog delovanja patriotskih organizacija kao što su Dveri?

http://www.6yka.com/zoran-djindjic-nacionalizam-i-patriotizam

Marko Antic
12/12/2011

Goran Dukic — Ma da, jos mi samo reci da je Djindjic osnovao Dveri… Nemoj mi prodavati muda za bubrege, molim te, ova prepiska stvarno nicemu ne vodi. Ti si odabrao svoj put. Idi njime, i ostavi ljude koji imaju pameti da idu svojim. Vise necu odgovarati na tvoje nebuloze.

Goran Dukic
12/12/2011

Marko Antic — Možda i ne bi bio toliko ograničen kada bi pogledao neke od ovih linkova i video Đinđićeve stavove o mnogim pitanjima.

Ne falsifikate, ne tumačenja, već snimak njegovog nastupa.

Al' dobro, ti si odabrao da veruješ u neku predstavu o Đinđiću koju ti je servirao ko zna ko…

Marko Antic
12/12/2011

Goran Dukic Tacno je da je Djindjic bio pravi patriota zato je i ubijen. Tacno je da se protivio stranim mesanjima u unutrasnje stvari Srbije. Tacno je da je DS odavno skrenuo sa njegovog puta. Ali nemoj mi prodavati muda za bubrege. Jos samo fali da mi kazes da je Djindjic osnovao Dveri. Dveri su kvazi patriotska, najnovija podvala sistema koji unistava sve sto je zaista za narod. Vi ste isti kao Radikali, kvazi patriote koji podkopavaju interese sopstvenog naroda. Djindjic je bio pravi, posteni covek, zato je stradao. Vama se to nece desiti jer ste najnovija izmisljotina ovog sistema koji vise nema izlaz pa sad smislja nove "pokrete" i sad pokusava da igra na "novu" kartu, jer su sve ostale skroz izlizane. Sada je popularno biti "Serbski patriota", pa se sada i igra na tu kartu…

Goran Dukic
12/12/2011

Marko Antic — Brišeš svoje komentare u kojima si ispao glup?

Dobro, i to je nešto za početak. :-)

Marko Antic
12/12/2011

Goran Dukic — Ja mozda jesam glup, a ti si zao i opasan po ovo drustvo… bezbednjaku potmuli…

Michael Woytek
12/12/2011

Za!

Milan Mataković
12/12/2011

Marko Antic Da je on stvarno bezbednjak i da ti stvarno misliš da je on bezbednjak ne bi ni u tri života smeo da mu kontriraš na ovakav način (na ivici bezobrazluka).

Vladimir Veselinov
13/12/2011

hteo sam da glasam za PUPS , stranku sa najvećim stepenom lustracije prirodnim putem . Mada ima logike i što kažeš , pa da ih zakitimo slikama i crtežima kita ili . . .

Marko Antic
13/12/2011

Milan Mataković — Upravo zato je i Djindjic ubijen jer je pricao stvari koje sistemu (bezbednjacima) nisu uopste odgovarale. Postao je isuvise popularan u narodu jer je istinski zeleo da svoje dobre i konstruktivne ideje i namere pretoci u delo, sto se kosilo sa principima sistema koji temeljito ubija sve sto je istinski dobro za ovaj narod.

Za razliku od njega, ja sam nebitan igrac, kap iz mora, obican gradjanin, i zato nisam pretnja, pa me valjda zato niko ne dira. Barem mislim tako. Ipak, mozda i gresim, ali ne bojim se bezbenjaka jer nemam sta da izgubim, sve ste nam vec uzeli, buducnost, nadu… orobili ste nas u svakom pogledu, sad samo mozete da pocnete jos i fizicki da nas likvidirate.

Kad malo bolje razmislim, tvoj komentar dozivljavam direktno kao pretnju, i ozbiljno te shvatam, ti ocigledno znas kako stvari idu, i da se ne treba igrati sa vama.

Ipak, nije mi ni bila namera da se ne igram sa vama, ni da budem bezobrazan… samo sam ocajan zbog beznadja u koje smo dovedeni…

Goran je taj koji vredja, naziva ljude glupacima samo zato sto neko nece da kupi "njegovu" jeftinu pricu…

Imas citavu nasu prepisku, pa izbroj koliko puta me je nazvao glupakom, a ti meni prebacujes da sam ja na ivici bezobrazluka!

Marko Antic
13/12/2011

Milan Mataković — Upravo zato je i Djindjic ubijen jer je pricao stvari koje sistemu (bezbednjacima) nisu uopste odgovarale. Postao je isuvise popularan u narodu jer je istinski zeleo da svoje dobre i konstruktivne ideje i namere pretoci u delo, sto se kosilo sa principima sistema koji temeljito ubija sve sto je istinski dobro za ovaj narod.

Za razliku od njega, ja sam nebitan igrac, kap iz mora, obican gradjanin, i zato nisam pretnja, pa me valjda zato niko ne dira. Barem mislim tako. Ipak, mozda i gresim, ali ne bojim se bezbenjaka jer nemam sta da izgubim, sve ste nam vec uzeli, buducnost, nadu… orobili ste nas u svakom pogledu, sad samo mozete da pocnete jos i fizicki da nas likvidirate.

Kad malo bolje razmislim, tvoj komentar dozivljavam direktno kao pretnju, i ozbiljno te shvatam, ti ocigledno znas kako stvari idu, vidim na tvom profilu da radis za neku firmu za nadgledanje.

Nije mi ni bila namera da se igram sa vama, ni da budem bezobrazan… samo sam ocajan zbog beznadja u koje nas je ovaj perfidni sistem doveo…

Imas citavu moju prepisku sa Goranom, pa izbroj koliko me je puta nazvao glupakom i kako se arogantno postvlja dok pokusava da mi naturi na nos one besmislice, a ti meni prebacujes da mu kontriram na ivici bezobrazluka…

I nije mi jasno sto se sam ne brani, nego ga ti zastupas?

Marko Antic
13/12/2011

Milan Mataković — Upravo zato je i Djindjic ubijen jer je pricao stvari koje sistemu (bezbednjacima) nisu uopste odgovarale. Postao je isuvise popularan u narodu jer je istinski zeleo da svoje dobre i konstruktivne ideje i namere pretoci u delo, sto se kosilo sa principima sistema koji temeljito ubija sve sto je istinski dobro za ovaj narod.

Za razliku od njega, ja sam nebitan igrac, kap iz mora, obican gradjanin, i zato nisam pretnja, pa me valjda zato niko ne dira. Barem mislim tako. Ipak, mozda i gresim, ali ne bojim se bezbenjaka jer nemam sta da izgubim, sve ste nam vec uzeli, buducnost, nadu… orobili ste nas u svakom pogledu, sad samo mozete da pocnete jos i fizicki da nas likvidirate.

Kad malo bolje razmislim, tvoj komentar dozivljavam direktno kao pretnju, i ozbiljno te shvatam, ti ocigledno znas kako stvari idu, vidim na tvom profilu da radis za neku firmu za nadgledanje.

Nije mi ni bila namera da se igram sa vama, ni da budem bezobrazan… samo sam ocajan zbog beznadja u koje nas je ovaj perfidni sistem doveo…

Imas citavu moju prepisku sa Goranom, pa izbroj koliko me je puta nazvao glupakom i kako se arogantno postavlja dok pokusava da mi naturi na nos one besmislice, a ti meni prebacujes da mu kontriram na ivici bezobrazluka…

I nije mi jasno sto se sam ne brani, nego ga ti zastupas?

Milan Mataković
13/12/2011

Marko Antic Gorane bio si u pravu. :)

Milan Mataković
13/12/2011

P.S. Firma se bavi tehničkim sistemima zaštite. :)

Goran Dukic
13/12/2011

Milan Mataković — Ne vredi, moraću da pustim Džonija na njega.

Zajebo se dečko, ali kasno mu je sad…

Milan Mataković
13/12/2011

Goran Dukic Da l' si bre normalan? Prošli put kad je on preuzeo slučaj peglali smo papirologiju mesec dana.

Marko Antic
13/12/2011

Goran Dukic — Napokon si ovim poslednjim pretecim komentarom samo pokazao koliko si u stvari opasan igrac, a ne tamo neki naivni nezavisni dobrotvor dobrovoljac koji brine o narodu.

Marko Antic
13/12/2011

Gorane, zasto si izbrisao onu pretnju? Bojis se da ostavis dokaze iza sebe? Da ljudi vide ko si zaista? Ili da ako ostvaris pretnju da policija ostane bez dokaza? Obavesticu svoje bliznje o tebi cisto ako mi se nesto desi, da znaju koga da traze. I mi konja za trku imamo. Znaci Goran Dukic, 1975 godiste.

Milan Mataković
13/12/2011

Marko Antic Čekaj prijatelju. Je li Dukić BIA ili nije? Ako jeste šta mu može policija? Moraš malo da razjasniš koliko si paranoičan. Ne ide ovako oće kaki, neće kaki.

Marko Antic
13/12/2011

Milan Mataković — Zasto ga ti zastupaš? Zašto je izbrisao pretnju? Jeste, vi ste opasni likovi iz podzemlja, ali nisam ni ja skroz bez ledja. Ako mi se necto desi, bice vam malo teze da pocistite krv za sobom bez posledica.

Milan Mataković
13/12/2011

Marko Antic Može samo da ti se desi da te častimo ručkom u nekom dobrom restoranu i da razmenimo stavove. Čak bi to bilo veoma konstruktivno. Predlažem Staru Hercegovinu. Imaju odlične kolenice u kupusu koje su, složićeš se, hit zimi.

Marko Antic
13/12/2011

Milan Mataković — Brate, hvala na pozivu. Oprostite zbog nadrkanosti jebo bi kevu nekom od nadrkanosti, a iskaljujem bes tamo gde ne treba. Stvarno sam preterao. Posle ovako finih reci, mogu samo viteski da se povucem i izvinim. Daj Boze da su Dveri ono sto Goran kaze, ali ja sam skeptik. Ovo nije nista licno, nit ja znam tebe i Gorana, nit mogu da sudim o nekome koga zapravo i ne poznajem. Jebiga malo je i licemerno s moje strane dai da pljujem po celoj BIA, kad i ja znam neke ljude tamo, koji su dobri momci. Nista nije crno belo. A drugo je sto bih ja iskreno voleo da vidim Srbiju da sija, a ne da budemo ovako jadni. Pozdrav!

Milan Mataković
13/12/2011

Marko Antic Bravo. Upravo je tako. Svi ljudi u svim ustanovama i organizacijama su u stvari ljudi. Čak i oni koji imaju pogrešno mišljenje ili stavove misle da je to njihovo dobro za društvo. Sem onih koji gledaju samo svoju guzicu. Nije crkva cela loša jer deo popova vozi Audije i čini gnusne zločine. Ima na primer onih koji su pravi primer poštenja i slede pravi put, koji ne kažem opet da je istinit. Tako i među ateistima ima loših i izuzetno dobrih ljudi. Policija, vojska, zdravstvo nisu zaštićeni od kretena. SANU isto tako. Ne bi trebalo da se delimo na ove i one. Ne bi trebalo ni da gubimo nadu. Treba svako od nas da da sve od sebe da sebe učini što više boljim. Da čistač ulice očisti ulicu do blestanja, da pekar napravi najbolji hleb i da ga ima dovoljno za sve. Ako ne gledamo sami sebe džabe nam pogled u Evropu ili Rusiju. Mi imamo akutni problem koji je sve veći, a o kome se manje priča. Pitanje je koliko će država uspeti da funkcioniše s obzirom da smo u konstantnom deficitu. Malo je onih koji prave pare, a previše budžetskih korisnika. Državni aparat treba da reguliše odnose i da samo pomaže privredu, a naša samo jede i ono malo što privreda napravi. Takva situacija je idealno tle za nastanak raznih kriminalnih grupa koje će koristiti apatiju stanovništva u svoju korist. BIA ne služi samo za praćenje političkih protivnika kao nekada. Ona sad ima više problema. Onih koji se mere u kilogramima ove ili one droge i broju ovih ili onih elemenata koji favorizuju takvu situaciju. SDB je ranije, pre Slobodana Miloševića, radila fantastične stvari. Jednom prilikom je osujećen pokušaj Ustaša u rasejanju da ispljuju Jugo i da spreče prodaju u USA, a SDB je namestio igru u kojoj je ispalo da lobisti protiv Juga svi voze Jugiće. P.S. Evo i da dodam da ću i ja najverovatnije glasati za na primer Teks Vilera ili Hromi Dabu. Ali moram prvo da razmislim šta stvarno dobijam tim gestom jer ako želimo da naglasimo da političari nemaju legitimitet nismo ništa uradili s obzirom da je njima savršeno svejedno koliko je procenata stanovništva uz njih dok imaju vlast.
Poziv na kolenicu i dalje stoji.

Marko Antic
13/12/2011

Ko zna mozda i izadjemo na rucak, mozda bi stvarno bilo konstruktivno… moram prvo dobro da razmislim cime u zivotu zelim da se bavim :) na jednu stranu me vuku moral i ideali, na drugu opet potreba za sticanjem i ovozemaljske stvari… cista sizofrenija… :)

Milan Mataković
13/12/2011

Unapredi sebe. Novac ide sam kad si nepobediv. Napravi od sebe ponudu koju niko ne može da odbije. Nauči bar još jedan jezik, rasturi kompjutere. Kada dođeš do dobre pozicije stvori ugled ispravnog čoveka jer šta god bilo kada nas ne bude više ostaće samo reči i dela. :)

Marko Antic
13/12/2011

Milan Mataković — Hvala na savetu. :) Ovo mi jeste za nauk. Jedino sto je gore od pravljenja greske je jos i ne priznati da si je pocinio. Ja ne zelim da bude jos gore, tj da ni posle pocinjene greske ostajem gord. Nije mi tesko da kazem izvini, mnogo mi je teze da to izbevam da to ucinim. Covek koji ne spoznaje svoje greske, ne moze ni da uci od njih. A sto se tice BIAe, moj deda je bio u tajnoj sluzbi stare Juge… posle drugog svetskog rata je proganjao Ustase, iako je Hrvat, jer je bio u Partizanima… Takodje bio je konzul u Australiji i tamo su ga napadali. Umro je u Beogradu 2000te godine, jer se ovde osecao sigurnije nego u rodnoj Hrvatskoj. Znam da nista nije crno belo. Posle tvojeg opsirnog pisma shvatam da si dubok covek, a automatski sam smeksao i prema Dverima, ali ne mogu da obecam da necu ponistiti glasacki listic. :) U stvari nisam pametan. Stvarno ne znam sta da radim.

Marko Antic
13/12/2011

Sto se tice rucka, pristao bih, vidim da ste ok momci, ali toliko nagrdih Gorana, i pokazah svoju najmracniju stranu, da mi je prosto neprijatno da coveka pogledam u oci. Zato sam i pomenuo da mi je za nauk, da vise ne napusavam ljude koje ne znam, cak iako su u pitanju vruce teme kao sto je nasa politicka scena… a preko neta je lako biti heroj… Goran se nije oglasio, ne znam sta misli?

Milan Mataković
13/12/2011

Marko Antic Svako od nas je na ivici ludila i to ne mislim figurativnog nego stvarnog. Ja sam ludeo na ljude koji ne daju žmigavac, na kretene koji uđu na pumpu u kontra smeru dok mi ostali uredno čekamo red i sl. Dobijao sam ospicekada sam gledao kako pljuju sa sve izvlačenjem iz pete po ulici. Ima toliko loših stvari oko nas koje nas teraju na to ludilo. Ali postepeno treba smirivati najpre samog sebe. Ja nisam ni deset posto uspeo u tome. Idem lagano, malim koracima. Problem je u onima koji se prepuštaju haosu. Tebi svaka čast na tome koliko si svestran, koliko opažaš oko sebe. Umeš da se iskontrolišeš. To je retkost. Hvala ti na divnim rečima. Što se tiče Dveri ja slabo znam o njima. Nikada nisam ni ozbiljno pogledao njihov program. Do sada sam glasao za DS i to od trenutka kada sam dobio pravo glasa. Moja generacija je taj trenutak iskoristila i skinula sa masom drugih ljudi onog krvnika sa vlasti. Na žalost desilo se šta se desilo i izgubili smo mnogo. Smrt Zorana Đinđića je udarac koji još nije saniran. Delom zbog toga što njegov lik i delo mnogi zloupotrebljavaju. Koliko si samo puta čuo razne političare kako o Đinđiću govore Zoran ovo, Zoran ono. Ispada da je bar pet hiljada ljudi sa njim čuvalo ovce, a znaš kako kažu stari Latini: "Ko ima sto prijatelja taj nema ni jednog". Đinđić je previše verovao ljudima oko sebe. Mi sada imamo dug od 34 milijarde evra. To znači da smo pojedinačno dužni po 3500 evra nekoj tamo banci u nekoj tamo Evropi. Od tih para nije napravljeno ni metar puta. To je sve otišlo u plate i podmirivanje javnosti. Tamo gore je neko rekao da upravo stranke koje su postavile svoje ljude na razna radna mesta imaju stalne glasače. Sa tim se slažem u potpunosti. Znam bar deset stranačkih vojnika koji se u načelu ne slažu sa delima svojih stranačkih lidera ali se boje za posao i sasvim sigurno zaokružuju broj pored svog kandidata. Bolje glasati za Zelene na primer. Nisam video o kojoj se grupi ljudi radi ali mi je briga za okolinu daleko primamljivija od drugih programa.
Goran je odličan momak. Dečko koji je sve svoje napore usredsredio na skidanje Slobodana Miloševića sa vlasti. Onoliko puta je ulazio u borbu sa pendrecima tog režima. Nije osvetoljubiv i ne može ga neko tek tako povrediti tako da neko druženje svakako ne pada u vodu.

Marko Antic
13/12/2011

Milan Mataković — Upravo sam bio na sajtu Dveri… Zaista sam pozeleo da vise saznam o njima. Na samom pocetku strane ima kratak isecak intervjua koji su dali Bosko Obradovic i Vladan Glisic za emisiju Cirilica. Prica im je bila ok sve dok nisu pomenuli Slobodana Milosevica u kontekstu srpskog dobrotvora. Uz svo postovanje prema Goranu, moram da priznam da dalje nisam ni gledao sajt. I ne krivim Gorana zbog toga sto ih podrzava. Zivot je kompromis, a ideali su ponekad nedostizni. Iskreno, ja sam ziveo u Kanadi od 1992 do skoro 1997. Imam kanadsko drzavljanstvo. Iako verujem da je Zapad u mnogome potpomogao nas raspad, ja sam pre par nedelja konkurisao preko neta za kanadsku tajnu sluzbu, kao prevodilac. Najverovatnije me nece ni zvati, ali eto i ja sam u neku ruku kao Goran potegao potez koji je u suprotnosti sa mojim prethodnim stavovima. Ranije je mi je bilo gnusno kada su mi stari govroili "za ideale ginu budale", sad tek to mogu ne samo da svarim, nego i da razumem. Ovaj svet je surov, i sve sto smo stariji to vise kompromisa moramo da pravimo sa svojim idealima i svojom savescu. Oskar Wilde jeste da je bio peder, al je pisao o tome kako je samo mladost cista, sve sto smo stariji to smo prljaviji, evo ja imam 38 godina, znam da nisam vise ona cista dusa kao kad sam imao recimo 18 godina. Ali mozda mi nismo ni tako losi. Samo se trudimo da drzimo glavu iznad vode sto je casnije moguce. Treba da postujemo svoje bliznje, rodbinu i prijatelje i ljude u kojima prepoznajemo da se ipak bore za neku pravicnost i postenje. Cak i prema neprijatelju se treba odnositi viteski, iako je sa druge strane rova, i on je covek. A i sam Isus nesto slicno kaze u Bibliji. Ipak, znam da ljubiti neprijatelja iziskuje ogromno strpljenje i visok stepen tolerancije, koju ja retko imam, ali ipak je to sustina kada se zeli ziveti casno. Cuo sam od prijatelja kako u nekim selima u Africi, ratnici nekog plemena, posle borbe i ubijanja sa rivalskim plemenom, nemaju pravo da se vrate u svoje selo neko vreme, da bi se ocistili i okajali, te se bore sa svojom savescu i meditiraju da nadju mir posle pokolja po sumama…. Ali lako je sve ovo napisati, razumem te potpuno, i ja cesto planem kao goropad, ali se uvek trudim da se posle gubljenja kontrole dovedem u red, i na kraju krajeva, pokajem. Izvinim. Nisam siguran dali Bog postoji, ali sam ipak shvatio da je Biblija riznica vekovnih mudrosti, puna prakticnih uputstava za zivot! Puno vas obojicu pozdravljam, ovo je bilo ipak vitesko dopisivanje!

Milan Mataković
13/12/2011

Marko Antic Svaka čast! Veliki pozdrav.

Sasa Grgurinovic
14/12/2011

napisacu "volim i ja vas"da znaju da nisam zaboravio njihovog idola.

Reklamni Materijal
17/12/2011

nisam dugo izlazio na izbore, jer sam smatrao da su svi isti , sad cu izaci da precrtam listic da im pokazem da su svi losi.

Ranko Milićević
18/12/2011

Stranku zelenih inicira, priprema, formira i kadrovski popunjava Demokratska stranka…prema tome?

Vladimir D. Pribanovic
18/12/2011

Ranko Milićević pa ko zna ciji sam ja? ko zna za koga radi amitz? ko zna ciji ste vi? aj' sumnjajmo u sve!!! 500 000 belih listica ne znaci nista. sto se tadica i tome tice,sistem funkcionise besprekorno. ne vidim poentu belog listica???

Ranko Milićević
18/12/2011

Vladimir D. Pribanovic
Vladimire, ne znam ciji si ti, takodje ne znam za koga radi Amitz, (ali tekstove dobro radi :)), ja nisam niciji, nesto kao simpatisem Dveri, ali sa prilicno rezerve…ono sto iznesoh za Stranku zelenih…saznadoh pre dan dva da ne objasnjavam kako i od koga jer obecah da necu siriti..prevarih se, rekoh vama i necu nikom vise :)

Vladimir D. Pribanovic
18/12/2011

Ranko Milićević uz svo postovanje,ja ne postujem lik i delo dveri,kao ni vasih,nasih i ostalih desnicara. naravno,onda se necemo razumeti. svako dobro!!! i te dveri,saznadoh poodavno placaju neke stranke…

Vladimir D. Pribanovic
18/12/2011

Ranko Milićević i da,ako se jos veruje necijoj reci,ja sam samo svoj. preispitujem sve i nisam stranacki orjentisan

Ranko Milićević
18/12/2011

Vladimir D. Pribanovic uh, istopi se simpatija prema novorodjencetu na politickoj sceni Srbije! Znaci situacija na nasoj politickoj sceni bas kao u sadrzaju teksta A. Dulnikera, na nasu nesrecu u Srbiji su se politike " dofatili" najgori karakteri medju nama!

Vladimir D. Pribanovic
18/12/2011

Ranko Milićević pa da. ako nista ne znas,ti se uclani u stranku i budi poslusan :))) samo klimaj glavom na sve sto kaze veliki vodja i pruzice ti se prilika da maznes parice sa prvog sledeceg tendera :))) da,fukara se bavi politikom,ali meni se i dalje svidja ideja gore pomenutog pokreta :)))

Angelina Radulovic
19/12/2011

Ne rešava problem, ne radi :( Ali ne radi ništa, osim revolucije (a ni ona nam nije dobra donela). Kako god ja bolje oružje nemam, jer NEĆU da glasam ZA MANJE LOŠE; i da "ne pobede ovi ili oni". Nek se nose svi, što ću im na listiću napisati. A ja glasam za Janu, Aleksa i Saru :)

Nemanja Karan
22/12/2011

A koliki je procenat izlaza dovoljan da izbori uopste uspeju?Zna li neko da mi objasni?

Nemanja Karan
22/12/2011

Koliko to mora izaci glasaca? Pola miliona? Manje? Ili vise?

Nažalost i ja sam mišljenja da "ovde" nikada neće biti bolje. Da mora svaka generacija u stablu familije , makar na trenutak (čitaj: "malo") da oseti i učestvuje u nekom od ratova… Dokle?!?! Ja se samo nadam da ću sa svojom porodicom jednoga dana dobiti famoznu vizu za inostranstvo (što dalje to bolje) pa makar deo svog života provesti u dostojanstvu (koje se toliko "nabada" u rečenice dotičnih), a da moja deca ne moraju da budu zamorčići nekihh "poštenih" narednih i onih posle njih… da se možda jednog dana iškoluju i žive normalnim životom… da ne moraju "normalnim životom" smatrati svakodnevnu borbu za osnovne stvari (hrana, stan, odeća). Da ne mora sa prosečnom platom (ako se to tako može nazvati) od oko 300€ odvajati samo za 1 dete za vrtić godišnje 1000€. Da ne mora "luxuz" zvani automobil "dotirati" sa još 300€ samo za registraciju….. I još mnooogo toga.
Crtež…. kako god, likovno mi nikada nije bilo jača strana ali Čiča G(o)liša je uvek aktuelan.

Nevena Vrtulek
22/12/2011

crtež ću obojiti flomasterima ……

Nevena Vrtulek
22/12/2011

mi nemamo izbora osim da nešto lepo nacrtamo :))))

Misa Kuzmanovic
22/12/2011

sesir treba nacrtati, to je onako GOSPODSKI

DRZAVA NE MOZE DA POSTOJI,FUNKCIONISE,ZEZ ZAKONA I IZVRSNE VLASTI,AKO POSTAVITE LJUDE KOJI SU PODOMCI SVET,ODNOSNO DO UKRSTANJA GENA RODILISE TAKVI LJUDI,NI ONI NISU IDEALNI,I ONI IMAJU NEKIH MANA,AKO NE IZADJES NA IZBORE NEMAS SANSU NISTA DA PROMENIS ,JER CE SIGURAN BROJ PRISTALICA GLASATI ZA TAKVU OPCIJU,PONEKAD LJUDI MISLE DA TO NIJE VAZNO AL KAD NE IDE VATAJU SE ZA GLAVU ,PSUJU,NEZADOVOLJNI,TU BI STRUCNJACI IZ NEKIH OBLASTI MOGLI DA POMOGNU DA DAJU MALO VOLJE,DA SE JEDNOSTAVNO MALO LAKSE OSECAJU,DA NESTO ISKRISTALISU U SVOJOJ GLAVI,

Leave a Comment