Peti oktobar, trinaest godina kasnije – Koštunice hvala ti za sve!

1 year ago by in Protivprirodno društvo

Nešto više od godinu dana nakon završetka bombardovanja naše državice, u Srbiji se dogodio čuveni “Peti oktobar“.

Kako bi rekao Bane Bumbar, te 1999. končno smo izgubili Kosovo, jer je suludi bračni par Milošević duboko verovao u princip, da se veliki problem rešava još većim problemom.
A gde ćeš većeg problema od toga da ti pola sveta, nedeljama i mesecima, bombama i raketama rastura dedovinu i očevinu?
Završilo se to iskustvo kojim ne može da se pohvali nijedan moj vršnjak u Evropi nešto više od godinu dana pre Petog oktobra i mi proglasismo pobedu.
Ono malo Srba što je ostalo na Kosovu se spakovalo i zajedno sa vojskom pobeglo u ono što je od Miloševićeve Jugoslavije i Šešeljeve Velike Srbije ostalo. Seljački rečeno – Beograd s okućnicom.

Bilo je pokušaja tokom bombardovanja nekog tamo Saveza za promene, ali strani plaćenici i domaći izdajnici nisu uspeli da sruše patriotski režim Slobodana Miloševića i Vojislava Šešelja, ni kad su oni prodali Srbe u Slavoniji, ni kad su prodali Srbe u Bosni, ni kad su ih ostavili na cedilu u Krajini, a eto, bogami, čak ni kad su prodali Srbe na Kosovu.

Sećam se te 1999. sam u svog izdajničkog Pežoa benzin točio iz kanti. Kupio sam od nekog uličnog dilera taman pred bombardovanje dva bureta benzina, da nam bude za ne daj bože. S obzirom da smo se brzo navikli na bombe tu burad smo „krckali“ tih 77 dana. Evo i sad, dok pišem ove redove, tačno mogu da osetim ukus mađarskog benzina koji crevom pretačem iz bureta u podrumu u kanister, pa sve to isto u rezevoar auta ispred kuće, pa devojka neće da se ljubi sa mnom, jer se plaši da nes neka varnica ne zapali pa ne odletimo u tri lepe pičke materine, bez ikakvog Tomahavka.
Kako je bombardovanje odmicalo i kako smo se navikli već na zvuke „Šizele“ i „Smirele“ (sirene za početak i kraj vazdušne opasnosti) tako smo sve više gubili volju da bilo šta planiramo za budućnost. Orodili smo se s bombardovanjem i život pre i posle bombardovanja je postao nezamisliv. Bilo je to naše i danas i juče i sutra.
Nismo radili ništa, sedeli smo na Keju ili na Gardošu, gledali u nebo i razmišljali šta ovom narodu treba da se dogodi pa da se uzme u pamet, ali nismo dolazili do zaključka. Čekali smo opštu mobilizaciju i priliku da nas NATO vojska pregazi ko plitak potok kao i sve druge zemlje koje su tako zgazili.
Prekretnica je nastala kada je NATO počeo da gađa dalekovode, bez namere da „silazi dole“ pa smo morali polako da vadimo meso iz zamrzivača da se ne pokvari.
Roštiljalo se tih dana, nije da nije. Ponovo je živnula srpska domaćinska duša.
Gde god da odeš miriše neki loj, slaninicu ili krmenadle na žaru, k’o što ovih da ceo grad miriše na pečene paprike. Ždralo se, pilo se. Živelo se od danas do sutra. Carpe diem.
Međutim kako su zamrzivači postajali prazniji, tako je počela da se oseća neka tenzija i u narodu. Počela da se rađa sumnja da je možda Milošević ipak mentalno poremećena osoba.

Moram priznati da smo mi u Beogradu bili i dobri, relativno bezbrižni. S vremena na vreme nešto pukne, slomi se prozor, protrese se zgrada, ali mostovi su nam još uvek netaknuti, vode smo imali skoro stalno, struju smo imali često, roštiljalo se, još je svako veče bilo lepog prigodnog patriotskog umetničkog programa po mostovima, a na televiziji (kad ima struje) išli su najnoviniji holivudski bokbasteri.

Što bi rekle drolje i teleće glave sa današnjih splavova – Sve u fulu!
Srbija na korak od 21. veka.

E a onda kad smo se najmanje nadali, kad smo se potpuno navikli, sve se to završilo, mi smo pobedili, vojska se povukla sa Kosova, meso se izroštiljalo, benzin iz buradi se potrošio, fabrike se više nikad nisu oporavile od bombi koje su ih raznele, radnici sada više nisu imali ni hale u kojima bi glumili posao. Srbija je bila nikad manja, dobro, lažem, bila je manja pre Berlinskog kongresa 1878, a izdajnici i dalje nisu odustajali. Oni su jedini znali šta dalje, ostatak naroda je bio sluđen i izbezumljen.

Izdajnici iz Saveza za promene, su hteli pošto-poto da doakaju slobodarskom, patriotskom režimu ludog bračnog para Marković-Milošević, samo da bi mogli da oni budu ti koji će rasprodati ono što ovi nisu uspeli da unište, poklone i prodaju.

I tako, malo po malo, krc po krc, bez medija, bez sile policije, bez novca od tajkuna i pljačke društvenih preduzeća, Dafine, Jezde, Zajma za prepord Srbiji, ti domaći izdajnici i strani plaćenici su uspeli nekako da ubede narod da Milošević od kako je zajahao na vlast rastura Srbiju kao da je tuđa, a ne njegova. Da nema ništa od Jugoslavije, Velike Srbije, slobode, normalnog života i sličnog.

I tako se dogodio Peti oktobar.

Šačica stranih plaćenika i domaćih izdajnika je uspela da zajebe ovaj narod i da ga izvede na ulicu protiv Miloševića koji je toliko učinio za Srbiju. Uz pomoć strane investicije. (za koje bismo danas dupe dali, mislim ne bukvalno, ondnosno, ne bi svi bukvalno dali dupe) Savez za promene a.k.a. DOS je srušio kometu Milošević- Marković.

Sreća po patriotsku, Miloševićevski Srbiju u tom trenutku se ogledala u liku Vojislava Koštunice, koji je još u noći između 5. i 6. oktobra shvatio da će ti izdajnici koji su ga doveli na vlast upropastiti Srbiju, skrenuti sa autističnog, antiglobalističkog puta kojim smo do tada išli, pa je odlučio da zaštiti sve Miloševićeve saradnike, od Radeta Markovića za čiji račun je Legija sa Zemunskim klanom ubijao po ulicama Srbije, kamionima, kalašnjikovima, ekslpozivom, razne policijske generale, opozicione lidere, kriminalce i konkurente u narko-biznisu, pa sve do Miškovića, Karića i ostali slobodarskih antiglobalističkih ofšor biznismena.

Onda je mačkojeb tražio da se ispoštuju svi Miloševićevi zakoni, da ne bude revanšizma, da se sve radi po zakonu i Ustavu, da im se da vremena da unište sve dokaze, da se asimiluju, nađu rupe i uvuku slabim karikama u DOS-ovim redovima pod kožu. Legalista.

A onda znate i sami dalje šta se dogodilo, izdajničko isporučenje patriote Miloševića Hagu, pa patriotska pobuna Crvenih beretki/Zemunskog klana, pa čuvena Koštunicina izjava povodom državnog udara Crvenih beretki – „Lekari u mantilima, a specijalne jedinice štrajkuju u tenkovima“ pa „Nacional“ pa je premijer prestao da bude izdajnik, nego je postao kriminalac i tako.

BAM! 12. Mart umesto 6. Oktobra.

Sve je bilo lakše nakon tog dana, Srbija ja ponovo zapala u apatiju, Mišković je konačno progledao nakon zajedničke operacije „Stečajna mafija – C market u Maksi“ sa Koštunicom, Dinkićem, Jočićem, Bekom. Pa ocepljenje Crne gore, pa Kosova, pa Kolubara, 20 od onih 24 spornih privatizacija, pa Novosti, pa NIS u Gasprom, pa Tadićeva potpuna rehabilitacija SPS-a, medijski mrak, monopoli, prodaja Maksija, Delezu i sve ovo što je tamna strana Petog oktobra.

Važno je da se ne pravite puno pametni i da shvatite da:

Nije Peti oktobar bio „Sjašio Kurta da uzjaši Murta“, nego nedovršena revolucija koja je 12. Marta imala svoju, nažalost, dovršenu kontrarevoluciju.

I što je najgore od svega, evo nas deset godina kasnije sa Vučićem na čelu, čovekom koji je sedeo u vladi koju je NATO bombardovao, koji je izglasao najgori zakon o informisanju u istoriji Srbije, koji je bio deo politike „zarđalih kašika“ kako nas vodi onim putem koji je tako snažno sabotirao pre 10 godina. Evo nas sa Tomom „i Tito je imao problem sa nogom pred smrt“ Nikolićem kako nas vodi u Evropu.
Evo nas tu kratke pameti i pamćenja,  sećamo se one Đinđićeve s kraja 2002. godine „Ako Srbija sad stane, biće potrebno novih deset godina da se ponovo pokrene, sa nekom novom smešnom vladom na čelu“

Žao mi je što još niste naučili da razumete vreme u kojem živite i ono ispred i iza vas.

Hvala ti Vojislave Koštunice na svemu, ako ima boga, nadam se da će te nagraditi kako zaslužuješ.

 

Đinđić, deset godina kasnije i mrtav bolje razume vreme u kojem živimo od bande koja je kupusala Srbiju nakon streljanja koje su mu organizovali.

Đinđić, deset godina kasnije i mrtav bolje razume vreme u kojem živimo od bande koja je kupusala Srbiju nakon streljanja koje su mu organizovali. (slika. Novosti)

 

 

Lasno je tuđim penisom gloginje mlatiti

46 Responses to “Peti oktobar, trinaest godina kasnije – Koštunice hvala ti za sve!”


Savršeno Milane!Opet jedan od tvojih ingenioznih tekstova koje umeš da napišeš!Ništa zaista ne bih imao ni dodati ni oduzeti.Isto sažeta analiza situacije,vremena i okolnosti kakvu si napravio i u onom tekstu o Dačićevom "izvinite".Bravo zaista!

Misa Nikolic
05/10/2013

…fakat!

Anja Mijovic
05/10/2013

Svaka cast! Potpuno se slazem i delim Tvoj tekst na svom zidu!

Goran Vasiljevic
05/10/2013

Sa svim se slazem osim sa jednim: uzdizanje na pijedestal sveca "pokojnog"premijera". Verujem da se i da nas vide posledice njegovih dela i dela njegovih naslednika: 1.000.000 nezaposlenih, 500.000 Srba manje , hiljade unistenih fabrika, neo-robovlasnicko drustvo, razni Vlahovicevsko-Djelicevske off-shore kompanije u vlasnistvu nasih zivota…i spisak se nastavlja.
A Kostunica i ostala patriotska bratija? Pa oni su samo istorija.

Dušan Starčević
05/10/2013

Ne bih se složio da je mačkoljubac istorija… njeogvi su tooooliko krali da su ovi ostali sitni lopovčići Kolubaa, Srbijagas (praktino opljačkan pre Bajatovića)… najveći problem sadašnjih idola…(Vučić prednja piramida i Tome Nikolića) je ta što okreću ćurak kako duva vetar pa čak i kad im ulazi u ćurak i time daju primer… okrećite kako, pljujte po onome što ste govorili i stićićete visoko…

Precizno, savrsheno jasno sagledano. Bravo

A Her Djindjicu, jadan nije imao nikakve veze sa tim. Sasvim je slucajno dosao na mesto premijera posle tog 5. Oktobra, a sad su svi ostali krivi, pogotovo Kostunjara

Vukasin Mileusnic
05/10/2013

Kostunica je najkrivlji sto nije diktator, sto gvozdenom rukom nije zaveo red. Nego glumi demokratu, zapravo nema sta da glumi, u odnosu na celu plejadu zutih autokrata, lopova i kriminalaca, on je sampion demokratije, o ostalima da ne trosim tastaturu, da bi mu fan bojevi najvecih krimosa i nedemokrata u nasoj novijoj istoriji svako malo prosipali sekret po glavi.

Gordana Atanasijević
05/10/2013

Ау које идолопоклонство…

Волим када кажу "револуција"… Увек се слатко насмејем.. :)
Дође ми да запевам "Буди се исток и запад"… Хехехехе…

Gorane mislim da jako grešiš i pogrešno gledaš stvari.Ovo su posledice isključivo dela njegovih naslednika.Djindjić nije bio besprekoran ali je bio svakako najbolji kojeg smo do sada imali.Suviše kratko je trajala njegova "vladavina" da bi mogao da mu pripisuješ ovo što se dešava u poslednjih 10 godina.U te dve godine njegovog delovanja je bila najlepša energija i optimizam koji sam ikada u Srbiji osetio i koji na žalost mislim da više nikada neću osetiti.Ekipa koja je ostala iza njega zaista jeste banda ali mrtav čovek ne može tu ništa.Dok je bio živ držao je bandu pod kontrolom.Sad je na žalost sve djavo odneo…

Goran Rajsic
05/10/2013

qme, podrzavam. mada nikad tekken ne bi onako lepo naucili da nije bilo bombi. smrt kostunici 4evr.

Vukasin Mileusnic
05/10/2013

Младен Радовић
Ma ne mogu vise da citam ove U92 kukumavke. Uvek iste teze, iste price, iste gluposti, kao pacija skola "izolovana od ostatka sveta", koja zbog te unutardrustvene (samo)izolacije nikako da napravi iskorak iz "mracne proslosti", nego i dalje lupa u isti lonac k'o Svaba tralala.

😉

Bojan Bojan
05/10/2013

pa da kostunica nije kocio ovi bi nas jos brze opljackali……. ne bi im trebalo cak 10ak godina…..

Vuk Bronson
05/10/2013

…sve što mislim kao da je neko mojom rukom napisao…svaka Vam cast na tekstu…

Jovana Dimitrijevic
05/10/2013

Ne znam sta mi bi ali ovo sam procitala. Zapalicu te ako je tvoj dugogodisnji uticaj 'tiha voda breg roni' 😛 Pocnem li da se bavim politikom ceka te prepaljivanje :)

Stefan Mišić
05/10/2013

Bravo, raspravljate se tu o političarima iako se zna da je to najveći šljam među ljudskim rodom. Svaka čast.

Goran Vasiljevic
06/10/2013

Vojislav Marković PhotoArt -- Svi grese povezujuci energiju ,optimizam i snagu 5.oktobra sa bilo kim personalno .
Istorija bi trebala da nas uci, zar ne? Ko se seca studentskih protesta 96-97 , lupanja u serpe , zvizdaljki, kontra-mitinga, mladih,lepih studentskih vodja? I sve je to potroseno sa sva viskija na "kanabeu predsednistva". POdeljene su interesne sfere i pare a narod ostavljen da ceka NATO bombe.
Ista ta energija, doduse u malo ekstremnjem obliku, je rezultirala i 5.oktobrom.
Nema tu niko zasluzan, jednostavno "dogorelo do nokata".
A sada je Srbija i njen narod ,delovanjem "nastavljaca dela" pokojnog premijera toliko ponizena i unizena da NIKADA vise nece biti moguce da se pokrene. Citate li "poraznu statistiku" da je prosecna starost nasih gradova preko 45 godina, da porodilista zvrje prazna a da nam se groblja prelivaju? Ima li neko mladji od trideset godina ko ima neku zelju za ostankom u Srbiji?
E to je rezultat demokratske vladavine.
Meni ,licno, je ostalo da spremam svoju decu da sto pre napuste ovu zemlju, ako je za mene vec kasno.

Damir Kupresanin
06/10/2013

Drago mi je što čitaš Kurir, sve proverene i istinite vesti.

Damir Kupresanin
06/10/2013

Samo nastavi da čitaš Kurir -- "Izdajnici","Žuti", "banda", "Đilas tajkun","Bodrum"… s jedne strane i "Pobedili NATO","Patriotska Srbija", "Suzbijena korupcija","Srbija lider u regionu" … s druge strane. Ti proceni ko ovde lupa u isti lonac k'o Švaba tralala.

Amitz E. Dulniker
06/10/2013

Damir Kupresanin works at Fonlider . . je l to onaj Fonlider, lider u telekomunikicijama koji se bavi time da omogući dahtačicama i proročicama da izvlače basnoslovne sume novca od drkača preko telefona?

Damir Kupresanin
06/10/2013

Da, do 2000. g je prosečna starost naših gradova bila 21 godina, nije bilo nezaposlenih, prosečna plata je bila 1000 maraka, a sve ono što se desilo 90-tih godina (ratovi, sankcije, hiperinflacija, pljačke državnih firmi, Kipar, Jezda, Dafina, bombardovanje, kriminalni klanovi) posledica je masovne hipnoze na koju su nas podvrgle zle sile Zapada (evil witches of West).

Marija Stanojevic
06/10/2013

upravo

Goran Milojevic
07/10/2013

sve je istina, ali, na žalost je istina i to da će u ovoj jadnoj zemlji uvek ovako i biti sve dok se stvar vrti oko jednog čoveka od koga zavisi sve, pa zvao se on Milošević, Đinđić, Tadić ili Vučić. Zemlja koja nema sistem, jasnu i određenu razvojnu politiku, spoljnpopolitičke prioritete, u kojoj nema konsenzusa oko najvažnijih pitanja uvek će zavisiti od političke visprenosti i invetivnosti velikog vođe i uvek će biti osuđena na revanšizam, nepotizam i korupciju. Moć koju danas ima Vučić i pre njega Tadić i Milošević, su poslednji put imali vlastodršci iz srednjeg veka i to je po mom dubokom uverenju najveći problem ove države i društva.

Vukasin Mileusnic
07/10/2013

Damir Kupresanin
Jeste, informsiem se iz Kurira, imam krive zube i ne odvajam se od zardjale kasike, i da, obavezno sam glasao za radikale, bivse ili sadasnje. Zivot je laksi kad se posmatra sa svim tim predrasudama, nije li?

Salu na stranu, izdajnici postoje, to sto si ti gadljiv na izraz nista ne govori o realnosti koju posmatramo vec samo o tvom senzibilitetu. Kapiram da je posle 1000 puta iskazanog gadjenja prema tom izrazu od strane drugosrbiojanskih perjanica i tebi postalo gadno, ali to samo govori o moci podsvesne manipulacije a ne o objektivnoj realnosti.

Zuti su zuti, ne znam sta je tu nejasno. Imam prijatelje u toj partiji koji vec sami sebe tako nazivaju. Pezorativno? Pa sta? Jel su SPS-ovci bili crveni, ili su i dalje? It comes with the territory.

Banda? Samoobjasnjivo. Osim ako ne mislis da bande ne postoje, ili da organizovano kriminalno udruzenje ne moze biti okvalifikovano kao banda ako se krije iza partijske organizacije?

Djilas tajkun? Ne, ja sam. Zaradio sve posteno sa svojih 10 prsta… rofl.

Bodrum? Sta je tu nejasno? Jel se i sam Tadic izvinuo javnosti za to i najavio da ce resiti tu aferu u stranci, pa nista od toga ne bi?

Skini te ruzicaste naocare, nista dobro ti nece doneti to poistovecivanje sa banditima. Pravis zrtvu od sebe.

Paris Freedom
17/10/2013

Lep tekst u nacelu…svakako nas RIBAJU englezi i njihova tajna sluzba,u Bgd(krug dvojke,senjak) se zivi dobro,svi rade, doduse u opstini savski venac i to je to.Hara taj kancelarijsko-ministarski lobi ili ti Mafija ne interesuje ih nista..nakrali su se toliko da bude jos 5 BOMBARDOVANJA i 6 ubistava predsednika nemoraju da brinu..a srpski narod kao i uvek cuti i nikad nije shvatio Radoja Domanovica ili da pokusa kao Grcki narod Generalni Strajk..isplasen,siromasan,sa 250 eura prosecnom platom,poremecenim odnosima u porodici,ecc. Tuga i Bol…taj Zoran je odradio sve za Nemacku a na kraju su ga ubili oni sami…zao mi ga je kao nekog zemljaka.Gospodja Ruzica ima takvu KUCERINU i takva primanja i takve ne vladine organizacije da je bogatija od 99,9% ljudi ..ne treba biti nerealan…sta se dogodilo ili dogadjalo posle e tu se vidi ko je ubio Djindjulu…

Uređivač Grupe
08/11/2013

Kakvo bezobzirno, neobjektivno transkribovanje onoga što smatraš za istinito i vredno, ne obraćajući trunku, ma tračak šanse da stvari baš i nisu takve kakvim ih tako perfidno predstavljaš. E Milane, Milane.

Stefan Perovic
19/12/2013

Vojislav Marković PhotoArt :ti jako grešiš…Djindjić je bio najgori kojeg smo imali….http://zlj13051967.wordpress.com/2013/05/20/zoran-dindic-u-srbiju-doneo-bedu/

Stefan Perovic
19/12/2013

Zoran Đinđić izdao i opljačkao Srbiju………http://zlj13051967.wordpress.com/2013/05/20/zoran-dindic-u-srbiju-doneo-bedu/

Stefan Perovic
19/12/2013

Zoran Đinđić izdao i opljačkao Srbiju………http://zlj13051967.wordpress.com/2013/05/20/zoran-dindic-u-srbiju-doneo-bedu/

Pakovic Dragan
24/12/2013

Stefan Perovic Ovo je pojednostavljeno vidjenje stvari puno stereotipaNikog ne zanima CNN verzija bilo cega, svi znamo sta je CNN. Djindjic je bio pragmatican, u smislu nasih baka koja su od malo materijala uspevale da naprave odlicnu hranu.Prica o zaduzivanju je istinita, mada , ako se preselis u vreme o kojem se radi izgledalo je da ima smisla. Sad znamo da je to je jedan proces porobljavanja naroda kreditima, medjutim, posledice toga svega smo poceli da osecamo 2006 posle pocetka velike ekonomske krize i recesije. Tada je to izgledalo kao logican nacin osposobljavanja privrede koja je bila kompletno izbacena iz koloseka. Djindjic nije ziveo u Nemackoj od opsluzivanja starijih dama nego se bavio trgovinom masinama za tekstilnu industriju. Pisao je i naucne radove, ali kao pragmaticar i prakticar nije se mogao zadovoljiti sedenjem za pisacom masinom i po bibliotekama. Sad svi znamo da je EU mozda velika prevara, tada je izgledalo kao ostrvo srece prepuno mogucnosti za narode u tranziciji. Sumnja u EU je stvorena i formulisana u samoj uniji, nisu blogeri po Srbiji nosioci tog nekog talasa u Evropi. Uvek treba misliti o momentu u kojem se neke stvari desavaju, treba pomisliti i gde smo mi bili i kako smo razmisljali u to vreme.On je imao kapacitet da se prilagodi i da razume trenutak, a trenutak posle 5 oktobra nije bila samo euforija medju narodom, nego i grcevite igre za prezivljavanje tada mlade demokratije.Ovaj clanak sa linka ti necu komentarisati, nije vredan pomena, tako nesto i moja baba moze da napise, sto ne znaci da je istina.Uz postovanje

Pakovic Dragan
24/12/2013

Proveri koji su najveci privredni keiminalci u Srbiji pa ces se iznenaditi da su svi rasli uz Miloseviceve skute. 5 oktobra se nije desilo nista, samo su psi pustili niz vodu svog gospodara. Ima jedan koji nije ukapirao sta se desava, zato je i popio metak. Tj. dva

Stefan Perovic
24/12/2013

Pakovic Dragan :Duci Simonovic koji je bio u Njemackoj kod Djindjica malo bolje zna sta je on tamo radio i od cega je ziveo…. rel="nofollow">

Stefan Perovic Budalaštine.Sad su svi generali i svi znaju sve i svima treba verovati što isprde na svoja usta…Ti si Stefane očigledno simpatizer SNS-a ili nekog od pandana? 😉 Ne želim uopšte da učestvujem u ovoj polemici.

Stefan Perovic
24/12/2013

Vojislav Marković PhotoArt :naravno da ne smijes da uchestvujes u polemici,jer nisi u pravu…najlakse je pobeci sa megdana,mada si se prijavio za diskusiju…

Stefan Perovic
24/12/2013

Pakovic Dragan :veze ti nemas o Djindjicu….Evo ti sta je radio i ko je bio Djindjic….i ne brishi mi komentare… rel="nofollow">

Stefan Perovic Naravno da ne smijem na megdan sa takijem junakom!Moji iz Pješivačkog plemena su poznati po kukavičluku vazda bili.Šta ću jebiga!Zapatilo se. 😉 Pozdrav junače!

Stefan Perovic
24/12/2013
Bojan Bojan
24/12/2013

Pakovic Dragan rasli su za vreme slobe, naravno, pa nisu valjda mogli za vreme stambolica i socijalizma?? rasli su za vreme slobe ali su izrasli do ovih dimenzija posle 2000-te…

Pakovic Dragan
24/12/2013

Stefan Perovic Vidi, o Duciju ne znam mnogo, tako da ne bih da neke uvrede plasiram na osnovu jednog snimka koji, da se izrazim elegantno, pokazuje da je Duci frustriran i gde nema nikakvog dokaza da ne laze…Npr, Franz Josef Strauss nije nacista, bio je vojnik Vermahta, a to je drugo, bio je lopovcina koja je pokupio neke pare u jednoj prodaji Lokidovih vojnih aviona…A Duci bi trebao to da zna ? Ako to ne zna, sta drugo zna ? Zasto bi on kad to ne zna bio bilo kakav cuvar vatre kojem treba verovati? Znaci, on moze da laze i to je njegovo pravo, a moje je pravo da mu ne verujem. Nemoj samo molim te se smaramo ratom linkova, tako cemo doci u situaciju da postavljamo i Dereticeve masturbacije ovde a to nema smisla. Znaci onaj link sto si zakacio je toliko smesan da mu fali jos samo HAARP kao tehnicka podrska. Ovaj Ducijev je snimak je, rekao bih, tipa -- Mora covek od neceg da zivi a televizija ima mnogo i praznog prostora da se ispuni. Ako hoces megdan, daj malo samo iz svoje glave, ako ne , mozemo se gadjati linkovima do ujutru.

Pakovic Dragan
24/12/2013

Bojan Bojan Tacno, tako da je suludo optuzivati Djindjica za rad ljudi koji su novac, veze u sluzbama, politicke i ekonomske pozicije i celu mrezu zasnovanu na burazerskoj ekonomiji stvorili i ojacali u vreme Milosevica. Tu je apsurd. Najveci greh Djindjica personalne prirode su Janusevic i Kolesar. Posle 5 oktobra, nije uradio lustraciju, zato sto je Kostunica insistirao na tome, mada, realno, nije imao snage za to. Ja sam, priznajem, tad podrzao Kostunicu, jos uvek pod utiskom rata iz 1999, ali to je bila katastrofalna greska, tako da do danas, bez dana pauze, na svim mestima koja imaju tezinu u Srbiji i dalje, bez problema, vedre i oblace Slobodanovi ljudi. I oni su kraljevi korupcije, necasnih privatizacija, To sto je demokratska stranka bila jedan od vecih negativaca u celoj prici, ne menja generalnu sliku. Mnogo ljudi se prebacivalo iz stranke u stranku. Mislim da je Djilas vec za Slobe bio bogat covek, a tada nije mogao da bude bogat neko ko ne radi za njega…

Bojan Bojan
24/12/2013

Pakovic Dragan djindjic kao predsednik vlade i "reformista" morao je da te ljude ogranici jer je imao podrsku zapada za to… izrucio je slobu, a to nije mala stvar, a u obracun sa tajkunima nije smeo? ili nije hteo….

Stefan Perovic
24/12/2013

Pakovic Dragan :znas li ti ko je Duci i koja je to velichina?On je licno bio kod Djindjica na njegov poziv i ispricao ko je Djindjic i sta radi…Nije on jedini koji to tvrdi i ima ih josh…

Pakovic Dragan
24/12/2013

Bojan Bojan Vidi druze, sad smo sve to preziveli i proziveli i videli sve moguce situacije u nasoj Srbiji. Nismo deca vise. Znaci zaboravi sve price, televizijske programe, euforiju, samo analiziraj SB i celu istoriju sluzbe od odvajanja od Jugoslovenske sluzbe tamo 90 godine. Iskustvo ratovanja, preuzeta mreza iz Brozovog sistema, ogromne kolicine novca koje su imali na raspolaganju od kad je srpska privreda pocela da trpi sankcije. Bili su gospodari svega u Srbiji. Gospodari medija, gospodari nafte i derivata, gospodari droge, gospodari oruzja, gospodari zivota i smrti. U momentu prevrata 5 oktobra, Djindjic ima polovicnu vlast, fakticki sve odluke su bile konfliktne. Kostunici su se priklonile sluzbe, mada se ne kapira ko je kome tu bio gospodar. Djindjiceva vlada je po svim merilima bila slaba vlada, znas da se vec pricalo i o prevremenim izborima. Da li mislis da je realno, bez obzira na podrsku zapada, da Djindjic moze bilo kakvu odluku da sprovede a u samom kabinetu ima ljude kojima ne moze da komanduje ? I samo predavanje Slobodana Milosevica Hagu ja vidim iz tog ugla. U takvoj situaciji, falilo je samo neka iskra i da on nestane. To sto su Zemunci bili na slobodi i jedan od motiva ubistva je i razrada operativnog plana o suzbijanju organizovanog kriminala na kojem se tada radilo. Tesko mi je da branim Djindjica, zato sto se cesto nisam slagao sa njegovim odlukama, ali sada, pogotovo sada, kad imamo vladu koja fakticki u najbitnijim pravcima sledi njegove direktive, ali sa deset godina zakasnjenja, bar meni je sve jasno. I nemoj misliti da Vucic ako ustraje u borbi protiv kriminala i tajkuna ne zavrsi na isti nacin.

Bojan Bojan
25/12/2013

Pakovic Dragan sluzba nije nasa, izbusena je od strane zapada na milion mesta, jos i u slobino vreme, a kamoli posle 2000e, prema tome ona nije bas toliko respektabilna i nezavisna sila koliko joj ti pridajes znacaja…..

Pakovic Dragan
25/12/2013

Bojan Bojan Sluzba je bila izbusena, istina, Beograd je i za vreme hladnog rata bio neka vrsta obavestajnog supermarketa, i veze i poznanstva iz tog vremena su se zadrzala,i prenela na neki drugi nivo. To stoji, pogotovu u vreme ratova verujem da je bio veliki spijunski grupnjak kod nas. Nije se znalo ko koga i u koju rupu gadja. Sto se tice sigurnosti drzave sigurno nije bila ni respektabilna ni nezavisna. Ono sto je ostalo netaknuto je zbir ekonomskih interesa i medjusobna veza svih aktera bezbednosne politike i ljudi koje su oni stitili. Znaci, ne mislim ja na sluzbu koja gine da zastiti sigurnost drzave, mislim na sluzbu koja je postala korporacija u drzavi i koja je garant svih poslova u kojima je bila garant i iz kojih izvlaci korist. I koja to brani svim sredstvima.

Leave a Comment